miércoles, 12 de febrero de 2020

La guerra comença ací, parem-la ací

Fa dos anys el treball de diferents col·lectius va aconseguir expulsar a la naviliera Bahri del Port de Bilbao.Hace dos años el trabajo de diferentes colectivos consiguió expulsar a la naviera Bahri del Puerto de Bilbao.
Esta naviliera transporta armes a l'Aràbia Saudita que les utilitza en la guerra de Iemen. L'Aràbia Saudita, ve cometent greus violacions de drets humans en este conflicte. L'ONU calcula que de les més de 200.000 víctimes d'esta guerra quasi la meitat són menors de cinc anys.Esta naviera transporta armas a Arabia Saudí que las utiliza en la guerra de Yemen. Arabia Saudí, viene cometiendo graves violaciones de derechos humanos en este conflicto. La ONU calcula que de las más de 200.000 víctimas de esta guerra casi la mitat son menores de 5 años.
Novament i malgrat l'enorme rebuig social mostrat en diverses parts del món un vaixell de la naviliera Bahri (el Bahri Yanbu) torna a fondejar en el port de Bilbao.Nuevamente y a pesar del enorme rechazo social mostrado en diversas partes del mundo un barco de la naviera Bahri (el Bahri Yanbu) ha vuelto ha fondear en el puerto de Bilbao.
La resposta a Bilbao no s'ha fet esperar: Greenpeace, KEM-MOC, Ongi Etorri Errefuxiatuak i Oxfam-Intermón han convocat una concentració de denúncia sota el lema: “La guerra comença ací, parem-la ací”.La respuesta en Bilbao no se ha hecho esperar: Greenpeace, KEM-MOC, Ongi Etorri Errefuxiatuak y Oxfam-Intermón han convocado una concentración de denuncia bajo el lema: “La guerra empieza aquí, parémosla aquí”.
Els col·lectius convocants i esta Plataforma en Defensa dels Serveis Públics, denunciem que este vaixell, segons informacions arribades, ha carregat cinc contenidors amb armes i explosius (un d'ells provinent de València) amb la connivència del Port de Bilbao i les corresponents institucions, armes que amb tota probabilitat seran utilitzades per a cometre violacions de drets humans a Iemen.Los colectivos convocantes y esta Plataforma en Defensa de los Servicios Públicos, denunciamos que este barco, según informaciones llegadas, ha cargado cinco contenedores con armas y explosivos (uno de ellos provinente de Valencia) con la connivencia del Puerto de Bilbao y las correspondientes instituciones, armas que con toda probabilidad serán utilizadas para cometer violaciones de derechos humanos en Yemen.
Per això exigim que es detinga immediatament el tràfic d'armes i una reconversió d'esta indústria de la mort.

Avís a navegants... Cura amb els gripaus.
Por eso exigimos que se detenga inmediatamente el tráfico de armas en el puerto y una reconversión de esta industria de la muerte.

Aviso a navegantes...Cuidado con los sapos.

El régimen saudí se lleva toneladas de explosivos de Bilbao ante el silencio del Gobierno (Público)

No hay comentarios:

Publicar un comentario