sábado, 8 de febrero de 2020

Borrell, el jovent i l'emergència climàtica. Bajanades.

Diu l'exministre Josep Borrell (ara, Alt Representant de la Unió Europea per a Política Exterior) que el jovent que es manifesta per l'acció climàtica no són conscients dels costos de les accions que demanden. Atxe en la seua vinyeta per a Climàtica, reflectix que els vertaders costos estan en la falta d'acció urgent i en la MIOPIA d'alguns dirigents socialistes. Dice el exministro Josep Borrell (ahora, Alto Representante de la Unión Europea para Política Exterior) que la juventud que se manifiesta por la acción climática no son conscientes de los costes de las acciones que demandan. Atxe en su viñeta para Climática, refleja que los verdaderos costes están en la falta de acción urgente y en la MIOPÍA de algunos dirigentes socialistas.

Este Sr., que té un esplèndid currículum acadèmic i va passar per diverses butaques en Consells d'Administració de grans empreses, de debò està preparat per a defensar els interessos de la ciutadania europea o mirarà pels interessos de les grans empreses energètiques?Este Sr. que tiene un espléndido curriculum académico y pasó por varios sillones en Consejos de Administración de grandes empresas, de verdad está preparado para defender los intereses de la ciudadanía europea o mirará por los intereses de las grandes empresas energéticas?
Per a nosaltres la contestació és clara, no sabem per a vosaltres.Para nosotras la contestación es clara, no sabemos para vosotras.

No hay comentarios:

Publicar un comentario