viernes, 29 de marzo de 2019

Continuem donant suport i cobertura a "La Ingobernable"


Des de la Plataforma en Defensa dels Serveis Públics, continuem donant suport i cobertura a "La Ingobernable".Desde la Plataforma en Defensa de los Servicios Públicos, seguimos dando apoyo y cobertura a La Ingobernable.
Gran mobilització. Serà dissabte que ve 11 de maig, coincidint amb el segon aniversari del centre social.Gran movilización. Será el próximo sábado 11 de mayo, coincidiendo con el segundo aniversario del centro social.
Ho fem per a celebrar la potència dels moviments socials com a subjectes polítics indispensables per a garantir i expandir els drets fonamentals de totes, per a celebrar el Madrid rebel que estem construint col·lectivament i per a exigir a l'Ajuntament de Madrid que garantisca, des del que li competix, la permanència de l'espai. Lo hacemos para celebrar la potencia de los movimientos sociales como sujetos políticos indispensables para garantizar y expandir los derechos fundamentales de todas, para celebrar el Madrid rebelde que estamos construyendo colectivamente y para exigir al Ayuntamiento de Madrid que garantice, desde lo que le compete, la permanencia del espacio.
Document entregat a Rita Maestre, Jesús Martín Díaz i Pablo Fernández Lewicki, com a representants de l'Ajuntament de Madrid, el 6 de març de 2019, a les 19h en el local de la AAVV Barri de les Lletres. Documento entregado a Rita Maestre, Jesús Martín Díaz y Pablo Fernández Lewicki, como representantes del Ayuntamiento de Madrid, el 6 de marzo de 2019, a las 19h en el local de la AAVV Barrio de las Letras.


No hay comentarios:

Publicar un comentario