lunes, 11 de marzo de 2019

Una Policia Nacional que fa vergonya



El Tribunal d'Apel·lació de Tànger ha arxivat la causa contra l'activista Helena Maleno.El Tribunal de Apelación de Tánger ha archivado la causa contra la activista Helena Maleno.
La investigació té el seu origen en una investigació iniciada en 2012 a Espanya per la Policia Nacional. L'expedient policial relacionava a l'activista amb una "xarxa de tràfic de persones" per les seues telefonades a Salvament Marítim, que han permés salvar la vida de centenars de migrants.La investigación tiene su origen en una investigación iniciada en 2012 en España por la Policía Nacional. El expediente policial relacionaba a la activista con una "red de tráfico de personas" por sus llamadas a Salvamento Marítimo, que han permitido salvar la vida de centenares de migrantes.
La vergonya arriba molt més enllà de la massacre del Tarajal, de les devolucions en calent i les concertinas de Melilla i Ceuta... Quan es depuraran responsabilitats en eixa Policia? La vergüenza llega mucho más allá de la masacre del Tarajal, de las devoluciones en caliente y las concertinas de Melilla y Ceuta... ¿Cuando se depuraran responsabilidades en esa Policía?

@HelenaMaleno


No hay comentarios:

Publicar un comentario