miércoles, 13 de marzo de 2019

Trincheras. Helena Maleno.



Ahir vam escriure una entrada sobre l'arxivament de la causa que se seguia en el Tribunal d'Apel·lació de Tànger contra l'activista Helena Maleno.Ayer escribimos una entrada sobre el archivo de la causa que se seguía en el Tribunal de Apelación de Tánger contra la activista Helena Maleno.
Com sempre ENS QUEDAREM CURTES. Per favor, llegiu atentament l'article "Trincheras" publicat en Zona Crítica, per Helena.Como siempre NOS QUEDAMOS CORTAS. Por favor, leed atentamente el artículo "Trincheras" publicado en en Zona Crítica, por Helena.
La pregunta és, que preteníem ahir i que pretén hui Helena. La contestació us la donareu cadascuna de vosaltresLa pregunta es, que pretendíamos ayer y que pretende hoy Helena. La contestación os la daréis cada una de vosotras.
"L'any 2012 van començar a cavar una fossa. Estava feta per a mi, volien enterrar-me en ella..."En el año 2012 comenzaron a cavar un fosa. Estaba hecha para mí, querían enterrarme en ella...
... La UCRIF, policia de control de fronteres espanyola, al costat de Frontex, havien usat les pales més demolidores, les més horribles, les menys democràtiques per a construir la fossa.......La UCRIF, policía de control de fronteras española, junto a Frontex, habían usado las palas más demoledoras, las más horribles, las menos democráticas para construir la fosa....
... Quan vaig saber que l'havien feta perquè passara la meua vida en ella, quan vaig llegir els arguments per a fer-la, em van faltar les forces, però ja estava dins, en el fons..."...Cuando supe que la habían hecho para que pasase mi vida en ella, cuando leí los argumentos para hacerla, me faltaron las fuerzas, pero ya estaba dentro, en el fondo..."
No deixeu de llegir-ho, passar-ho a les vostres amistats, comentar-ho en l'escala, a la botiga, a l'autobús... No deixem que caiga en l'oblit la persecució que patixen les defensores dels drets humans per part de les policies.
No dejéis de leerlo, pasarlo a vuestras amistades, comentarlo en la escalera, en la tienda, al autobús... No dejemos que caiga en el olvido la persecución que sufren las defensoras de los derechos humanos por parte de las policías.




No hay comentarios:

Publicar un comentario