viernes, 5 de abril de 2019

Nou assalt a l'Estat del Benestar


Nou assalt a l'Estat del Benestar. Després de l'assalt a la sanitat pública per part de les corporacions sanitàries, ara ve l'assalt a les pensions.Nuevo asalto al Estado del Bienestar. Tras el asalto a la sanidad pública por parte de las corporaciones sanitarias, ahora viene el asalto a las pensiones.
Anticipant-se a les jubilacions del "baby boom" els "mercats" (és a dir, els de sempre, el gran capital) han aconseguit aprovar en el Parlament Europeu (eixe que tornarem a triar el 26M) el “Producte paneuropeu de pensions individuals” (PEPP, per les seues sigles en anglés). Ja sabeu, "ELLS" saben avançar-se, estar preparats. Però sempre amb l'ajuda dels seus representants, en este cas, en el Parlament Europeu: Partit Popular, Ciutadans i els "nacionalistes de DRETES" (no oblidem) PNB i PdCaT i també UPyD, a plens pulmons i mà alçada a l'hora de votar i Partit Socialista, amb la seua abstenció, en la recamara, per si la cosa no ix del tot bé redreçar-la més tard. NO OBLIDEM CAP SIGLA, MOLT PROMPTE CALDRÀ FER MEMÒRIA.Anticipándose a las jubilaciones del "baby boom" los "mercados" (es decir, los de siempre, el gran capital) han conseguido aprobar en el Parlamento Europeo, ese que volveremos a elegir el 26M, el “Producto paneuropeo de pensiones individuales” (PEPP, por sus siglas en inglés). Ya sabéis, "ELLOS" saben adelantarse, estar preparados. Pero siempre con la ayuda de sus representantes, en este caso, en el Parlamento Europeo: Partido Popular, Ciudadanos y los "nacionalistas de DERECHAS" (no olvidemos) PNV y PdCaT y tambien UPyD, a voz en grito y mano alzada a la hora de votar y Partido Socialista, con su abstención, en la recamara, por si la cosa no sale del todo bien enderezarla más tarde. NO OLVIDAMOS NINGUNA SIGLA, MUY PRONTO HABRÁ QUE HACER MEMORIA.
Però no culpabilitzem a una institució com el Parlament Europeu, pensem en la nostra pròpia incapacitat per a evitar que salten, un darrere l'altre, els ancoratges institucionals de l'Estat social, deixant passar passivament les ocasions que se'ns oferixen per a intervenir o, quan intervenim, confiant en els qui ja ens han donat sobrades mostres de què sectors socials defensen.Pero no culpabilicemos a una institución como el Parlamento Europeo, pensemos en qué hemos hecho para evitar que salten, uno tras otro, los anclajes institucionales del Estado social, bien, dejando pasar pasivamente las ocasiones que se nos ofrecen para intervenir o, bien, cuando intervenimos, confiando en quienes ya nos han dado sobradas muestras de que sectores sociales defienden.
El 26M, podem decidir. El 26M, podemos decidir.
Notes de premsa:Notas de prensa:

- 'Populares' y liberales aprueban en la Eurocámara impulsar los planes de pensiones privados con un nuevo "producto paneuropeo"
- El Parlamento Europeo aprueba la puesta en marcha del megafondo de pensiones privado
- COESPE sobre la aprobación del reglamento del PePP: “Una vez más quitaran al pueblo lo poco que le queda para dárselo a los bancos”


Per a estudiosesPara estudiosas
El futuro reglamento sobre un producto paneuropeo de pensiones individuales (PEPP): Europa, quo vadis?

No hay comentarios:

Publicar un comentario