viernes, 15 de febrero de 2019

8M.Les dones de l'Ajuntament de Xirivella seguixen aportant "1000motius"


Les dones de l'Ajuntament de Xirivella, funcionàries, interines i, per descomptat, «empujus» estan guanyant la batalla cultural i estan fent que les demandes que fins fa poc semblaven condemnades a l'estigmatització i la marginalitat estiguen passant a ser de sentit comú. En l'actualitat el feminisme és segurament l'únic moviment social amb força i influència suficients per a tindre un impacte en el debat públic i transformar-lo: els “yo también”, “yo te creo, hermana” o “yo soy manada” s'han erigit en temps recents en missatges contundents contra el masclisme social i institucional que denuncien l'statu quo i, al seu torn, generen processos de solidaritat i empatia amb efectes multiplicadors.

Perquè som lliures; perquè som fortes; perquè som dones
-o0o-

Las mujeres del Ayuntamiento de Xirivella, funcionarias, interinas y, como no, «empujus» estan ganando la batalla cultural y estan haciendo que las demandas que hasta hace poco parecían condenadas a la estigmatización y la marginalidad estén pasando a ser de sentido común. En la actualidad el feminismo es seguramente el único movimiento social con fuerza e influencia suficientes para tener un impacto en el debate público y transformarlo: los “yo también”, “yo te creo, hermana” o “yo soy manada” se han erigido en tiempos recientes en mensajes contundentes contra el machismo social e institucional que denuncian el status quo y, a su vez, generan procesos de solidaridad y empatía con efectos multiplicadores.

Porque somos libres; porque somos fuertes; porque somos mujeres

No hay comentarios:

Publicar un comentario