sábado, 14 de septiembre de 2013

La Plataforma per l'Escola Pública presenta un calendari de mobilitzacions

24 d'octubre: 
vaga general d'ensenyament
 
Calendari de mobilitzacions
- Consulta ciutadana: del 23 de setembre al 13 d'octubre
- 'Marxes verdes' del 2 al 9 de novembre
- 16 de novembre elecció dels eixos del II Congrés "Escola Pública para totes i tots”

Les organitzacions que formen part de la Plataforma per l'Escola Pública planten cara al Ministeri front de les retallades i les contrareformes educatives.

La comunitat educativa, per segona vegada en el que va d'any, ha decidit reclamar en els carrers el que la majoria del Govern del PP li nega en els despatxos: una educació de qualitat per a tots i totes. Units sota el paraigua de la Plataforma per l'Escola Pública, sindicats, famílies, estudiants i moviments de renovació pedagògica, criden a la vaga general d'ensenyament el pròxim 24 d'octubre.

El calendari de mobilitzacions presentat per la Plataforma per l'Escola Pública s'inicia el pròxim 23 de setembre. A partir d'aquest dia, i fins al 13 d'octubre, es durà a terme una consulta ciutadana sobre les retallades i les polítiques educatives del Govern central, com la LOMCE i el Reial decret sobre Beques.


El 17 d'octubre es farà lliurament al president del Govern de les respostes rebudes en la consulta en el Palau de la Moncloa i tindran lloc rodes de premsa, concentracions i altres actes de suport al lliurament en diferents territoris.

El plat fort serà el 24 d'octubre. Aquest dia, professorat, famílies, estudiants i personal dels centres educatius i universitaris estan convocats a una vaga general d'ensenyament de tots els nivells.

Del 2 al 9 de novembre, marxes educatives en verd partiran de diversos punts de la geografia espanyola amb una única destinació: el Palau de la Moncloa.

Finalment, el 16 de novembre es realitzarà un acte de debat i elecció dels eixos sobre els quals versarà el II Congrés "Escola Pública per a totes i tots", que es celebrarà durant el primer semestre de 2014.

No hay comentarios:

Publicar un comentario